Pomimo chaotycznej organizacji pierwszego Anarchapulco, Lisa i Nathan Freeman postanawiają przenieść swoją rodzinę i dołączyć do założyciela konferencji Jeffa Berwicka otaz rosnącej liczby emigrantów w Meksyku.