Spencer i Jordan mają nadzieję ożywić program piłkarski GAU. Bohaterowie biorą stronę z podręcznika Billy'ego Bakera i ponownie odwiedzają niektóre byłe gwiazdy futbolu… bez błogosławieństwa trenera Kenny'ego.