Mam twoją kasę
Spencer, Jordan, Asher i JJ mieszkają w wynajętym przez tego ostatniego domu na plaży. Spencer próbuje się dobrze bawić, ale ma mieszane uczucia dotyczące przedstawionych mu możliwości związanych ze sponsoringiem.