Kiedy podczas awarii prądu w Bringston zapada ciemność, wszyscy zaczynają się otwierać i zwierzać ze swoich tajemnic. Simone zastanawia się, czy powinna powiedzieć znajomym o swoim synu, który ma niedługo przyjechać do miasta.