Ech ta matma
Alice musi się podszkolić z matematyki. Wpada do Lewisa, z nadzieją, że przyjaciel jej pomoże. I pomaga tak, że Alice dosłownie połyka całą matmę. Genialnie, prawda? Tyle że matma z Krainy Czarów nie całkiem sprawdza się w realnym świecie.