Music Box: DMX - nie próbujcie zrozumieć (HBO)
Twórcy filmu przez rok towarzyszą raperowi Earlowi „DMX” Simmonsowi, który po zwolnieniu z więzienia w 2019 roku próbuje odbudować swoją pozycję.