Vogue: Spojrzenie redaktorów (HBO)
Artystyczna wizja i praca redaktorów sprawiają, że od ponad wieku „Vogue” wyznacza trendy, rewolucjonizuje fotografię i ma wpływ naemancypację kobiet.