Heidi Fleiss: Nowy początek kariery (HBO)
Po odsiedzeniu wyroku w więzieniu stanowym, Heidi Fleiss, niegdyś najsłynniejsza „Burdelmama z Hollywood” chce wrócić do branży i otworzyć legalny dom publiczny na przedmieściach La Vegas.