Alfa Romeo GTV
Mike finds an Alfa Romeo GTV with some fails, but nothing that he reckons Elvis can't sort. Then he ups the pressure with a plan to go to Italy to recreate the GTV Cup, a race for amateur owners. Can they get the GTV ready for an Italian road trip?