Tribal Rice Dish - Yao Yao Fan
A culinary discovery takes food blogger Aun Koh up Taiwan's central mountain range to a Paiwan tribal village. He learns about Yao Yao Fan, a simple dish that hails back to the tribe's past as a foraging people.