Shaken, Served and Slayed
The pressure's on to finish the renovation for Trixie's birthday bash. Trixie enlists Katya to carry a vintage bar for the old office while David tackles the backyard. The Motel's patio and sunroom get a fabulous facelift with the help of Very Gay Paint.