Suniel Shetty & Sanjay Dutt
In the wilderness of Coorg, Suniel Shetty, Sanjay Dutt and Chef Ranveer Brar venture to brave their way through bees, elephants and a tropical jungle. While there, Chef Brar whips up mouthwatering local dishes.