For Out of the Heart Come Evil Thoughts
Threatened with blackmail, Judy turns to Amber for advice, while Jesse goads BJ into a long-simmering fight. As a despondent Kelvin tackles life without Keefe, Baby Billy works on bringing Jesse's miracle to life ... for a price.