Dinner on a Dime
Ree Drummond is cooking a collection of budget friendly dinners, starting with a fancy yet frugal Chicken Stroganoff. Ree also makes Sausage and Mushroom Stuffed Acorn Squash, shortcut Puff Pastry Pizzas and thrifty mashup Meatball Sub Quesadillas.