Project Car Showdown!
Newbern, Cotten and Finnegan see which project car handles the best on pavement and dirt against an unworthy competitor in a hilarious showdown. Will the Momsoon, Pinto, Funny Car, Maniata or Mower be victorious as these vehicles face off on the track?