New Body for Lolly
Dr. Jeff preps a Shiba Inu for surgery after she’s struck by a car, but test results reveal a grim reality. Dr. Baier performs his first-ever wild goose operation, and an obese Yorkshire Terrier struggling to walk begins a strict weight-loss plan.