Tony Sun, Kym Ng
Dishing With Chris Lee is back! And this time on a floating kelong! To kickstart the new series, Chris invites Taiwanese boyband 5566 leader Tony Sun and the ever-so-bubbly Kym Ng who acted alongside Tony in Taiwan drama Westside Story.