The Magic Tree of Nowhere/Robot Randy
Muriel orders new kitchen curtains and receives free seeds, which grow into a magic tree. The tree begins making wishes come true. Then, Robot Randy is sent to Earth to conquer it and prove his merit. He lands at the farm.