Peace Frog/Lumpus's Last Stand
When Lumpus' smoke-belching super truck sickens all of the frogs, Lazlo strikes a deal that proves a far leap for the manly moose. Then, Lumpus is hailed as a hero upon discovering that painting your clothes on is better than washing them.