Best. Nasi Lemak. Ever.
Most Malaysians will agree that Nasi Lemak is a nationally loved dish, but the surest way to start an argument is to ask which one is the absolute best. Daphne Iking joins the debate as four foodie friends fight over which Nasi Lemak rules supreme.