Modern Comfort Food: Classics Made Over
Ina Garten has fun shaking up the classics. She gets fresh with Spring Green Spaghetti Carbonara, Chocolate-Dipped Brown Sugar Shortbread livens up an old favorite sweet treat, and her Outrageous Garlic Bread is over the top.