May the Best Spouse Win
Brian and Mika Kleinschmidt have fallen in love with two hotels, and they've created a competition to renovate both in 100 days! They've invited Jonathan Knight, Kristina Crestin and Bryan and Sarah Baeumler to tackle the single and double guest rooms.