Coffee Chiffon Cake
Zoë is hosting a celebration to honor her mentor, Sue Zelickson, the first lady of the Twin Cities culinary scene. To mark the occasion, Zoë makes a grand, multi-tiered chiffon cake infused with coffee and honeycomb candy throughout.