Space Beach
A beach, in space! It's exactly what it sounds like. The bears, Dippy and Box all enjoy some fun in the suns along with, wait, grumpy aunt Cassi!? Will Grizz help Cassie have some fun? Or are Cassie's villainous days not truly behind her?