She Was Killed by Space Junk
Following a late-night visit from the senator who authored Masked Policing Legislation in Oklahoma, FBI agent Laurie Blake heads to Tulsa to take over the recent murder investigation. Far away, the Lord of the Estate draws unwelcome attention.