Graduation
It's Graduation Day. Damon's life is in danger, and Elena faces an epic confrontation. Mystic Falls is overrun with ghosts intent on settling old scores and fulfilling their destinies. Stefan discovers a horrifying clue to the mystery surrounding Silas.