Fixing a Cheap Flip
With her daughter's dire health crisis alleviated, a mother is ready to part with a 1920s bungalow she bought to be by her side. She's looking to get top dollar, so she's calling on Lyndsay and Leslie go bold with an era-specific, glitzy upgrade.