Fancy Farmhouse
While looking for an old friend, Leslie and Lyndsay meet fellow VW enthusiasts who are struggling to sell a house they built 15 years ago. The twins update the home's builder-grade materials and add darker finishes for an elegant twist on farmhouse style.