Slumber Party
Sam and Dean meet Dorothy from Oz and the Wicked Witch when they locate an ancient computer in the Men of Letters house that dislodges a hidden hex bag that in turn unleashes a magical green-webbed wall. Dorothy became trapped in the web years ago.