Southwest Summer Break
Cruising through the American Southwest, Jesse Palmer tasks the bakers with creating sweet and handheld dessert tacos. Then, the bakers highlight beautiful Sedona with tres leches cakes that celebrate everything from desert sunsets to hot air balloons.