Something Borrowed, Something Old
Jesse Palmer walks the finalists down the aisle as they take on "something borrowed" recipes from the other competitors. Then, the bakers put their spin on "something old" recipes provided by judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.