Floating Islands
Jesse Palmer asks the five bakers to make "floating" tropical fruit desserts. Then, the competitors create magic for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller when they make an ice cream-filled cake bombe that's decorated to glow in the dark.