The Perfect Shade of Blue
Bride Toya is upstaged by her opinionated bridesmaids, who head downstairs to shop for themselves instead of helping her! Bride Kayla is also downstairs looking for the perfect shade of blue -- that may not even exist outside her wedding vision!