Fake Stamp Papers: The King of Cons
Only a few scams have rocked India, like the illegal 30,000 Crore stamp paper. Discover how Abdul Karim Telgi sold vegetables by train, and in 2001 built a vast empire that included 36 properties and over 120 bank accounts.