Bali: The Professional Chefs of Bali
Sashi heads to the Ritz Carlton in Nusa Dua to learn the ins and outs of Indonesia's legendary dishes. Things start off with a bang as Sashi experiences a Indonesian rice table, sampling the best hits of the archipelago in one grand platter.