Dream Caterer's Kitchen
After 30 years of running a catering business from their cramped kitchen in DeKalb, Georgia, a couple are ready for an upgrade. They have a mile-long wish list for their new kitchen, and now, Egypt and Mike are challenged to turn their dream into reality.