Blood, Footprints and Lies
When a suspicious hunter is caught in a lie, Game Warden Preston Whisenhunt enlists a K9 tracker to sniff out the evidence. A pair of men parked illegally in a riverbed are hiding something, and game wardens investigate a boat that may have been stolen.