Beet Harvest Bash
It's the end of beet season, and Molly Yeh has tons of food for the farmers. She whips up her Chorizo and Tot Breakfast Burritos, Giant Sausage Pasta and a Shaved Fennel Salad. For dessert, she serves a Beet Red-ish Velvet Cake with Cream Cheese Frosting.