Football's Top Four
Giada puts her own spin to the top four most requested game day snack foods: Sticky Baked Chicken Wings with a Korean twist, a French Lentil and Hominy Chili, Mini Twice Baked Potatoes and Roasted Mushroom and Kale Pizzette.