Pilots and Permits and Babies, Oh My!
Two airline pilots and expectant parents have sky-high dreams for their first flip, but turning a 650-square-foot home into a buyer's dream won't be easy. Tarek must teach this pair to overcome obstacles and make a sale before their first baby arrives.