Grudge in Motor City
Dodge challenges Eric Malone to a grudge shootout on Woodward Avenue in Detroit, where he'll go up against social media stars to build the fastest Hellcat. Team Outkast runs into trouble with Jay Payso, who claims he has the Fastest Cars in Motor City.