Motorhome Wheelies!
Finnegan, Newbern and Cotten do some wheelie R&D to find out what it takes to put a 1978 GMC Class C motorhome's tires in the air. With the help of daredevil and pro wheelstander Mike Mantel, the guys take on the challenge of making dreams become reality.