Lost Tomb of the Viking King
Josh chases the treasure of legendary Viking Harald "Bluetooth" Gormsson. The discovery of a mysterious gold artifact sends Josh on a journey through Scandinavia and into remote northern European forests to uncover Bluetooth's tomb and fortune.