Great Lakes' Vanished Warships
Diving into Lake Superior, Josh has brand-new intel that may finally solve a 100-year-old mystery: the resting place of two WW1 minesweepers. On their way to combat German mines in the Atlantic, the warships sank and took the lives of 79 sailors.