Tunnel of Terror
Russell uses a robotic dog to explore an abandoned mine and discovers some unusual evidence. Bryce follows up on a terrifying 60-year-old Bigfoot encounter. Ronny and Mireya camp in a swampy area and find that something is too close for comfort.