Tiny Tires vs. Big Rocks
Do you really need big tires to run big-rock trails? Fred Williams and Dave Chappelle outfit a little Chevy Tracker with tiny tires before heading to Moab, Utah, to run the big rocks of Pritchett Canyon. Will they make it or break it?