East, South, West
Guy Fieri's hitting up prime-time pit stops. A farm-to-table joint in Mobile, AL, is cooking up killer étouffée, a pizza joint in Greenwich, CT, is putting out real deal pie and a Mediterranean spot in Cody, WY, is serving up lights-out lamb flatbread.