Into Bigfoot's Lair
Kesha takes Jojo Fletcher to Mount Shasta, a supernatural vortex with the most missing person cases of any national park in the US. They enlist Bigfoot expert Ronny LeBlanc to lead them through the dark abyss in hopes of spotting the mythical beast.