Operation: T.R.I.C.Y.C.L.E.
Tommy falls in love with Hoagie's old tricycle he finds in the garage but gets only laughs from other kids when they see him riding it. Using his 2x4 technology expertise, Tommy rebuilds it to make it the best bike in the whole world.