Grits and Gumbo Ready
The competition heats up for Jonathan and Drew Scott when Hoda Kotb from "The Today Show" comes down to The Big Easy to judge their kitchen spaces. Drew has a modern take on NOLA design as Jonathan takes a vintage re-mix approach.